Ur arkiv av strunt&påhitt del 2.

Gammal kärlek när den når sin slutsspets. När alla onda ord är sagda och inga fler finns att komma. Det är något särskilt med den kärleken man inte längre känner men någon gång har känt för någon man inte längre känner.


/weheartit.com

Trots att vi inte längre delar samma säng varje natt, att dina axlar inte är de sista som fastnar på näthinnan innan jag ska somna. Trots att du inte längre är den jag blir arg på för att du aldrig går upp på morgonen i tid eller för att det alltid är jag som får bära korgen när vi handlar. Trots att vi inte längre har samma rekord på Super mario ihop eller en hemsk tanke att du någon gång kommer ha det med någon annan så känns det bra. Jag går inte längre sönder.

2010.12.16/15:08:22


Kommentarer

Skriv något fint här.

Namn:
Minns mitt namn.

Din e-post: (visas aldrig)

URL/Ifall du har en egen blogg:

Dina fina ord:

Trackback
RSS 2.0