Fyra-med-knuff.


Pappa Jörgen #Årebageri 2012

Kunde nog inte föreställa mig hur mycket jag skulle sakna er.
Min familj, fyra-med-knuff.

Ibland gråter jag tills hjärtat och halsen river för att ni inte finns här och delar min vardag, kanske är det att bli vuxen men i sådana fall vill jag inte bli det än. Oftast skrattar vi över telefonen ihop, skickar sms om oviktiga men så viktiga saker men just när ens pappa gör visit utan förvarning så smälls man tillbaka i verkligheten. Jag mår bra här fast jag saknar er något så fasansfullt mycket.

Kommentarer
Postat av: Sofija Öhlund

världens bästa jörgen! ni är så härliga. puss!

2012-02-24 @ 22:54:27
Postat av: Fröken Hanna

Svar: Ja, visst är han något alldeles särskilt! Du är bra härlig du med!

2012-02-25 @ 17:23:57
URL: http://frokenhanna.blogg.se/

Skriv något fint här.

Namn:
Minns mitt namn.

Din e-post: (visas aldrig)

URL/Ifall du har en egen blogg:

Dina fina ord:

Trackback
RSS 2.0